De ce nu slăbim când facem sport?

Înainte de a începe să faci sport, este important să ai bine definit motivul pentru care te apuci de antrenamente: întreținere, tonifiere sau slăbire.

Odată știu motivul, trebuie să te documentezi să vezi ce tipuri de antrenamente îți sunt potrivite și care te vor ajuta în atingerea obiectivului tău.

De foarte multe ori apare întrebarea : „De ce nu slăbim când facem sport?”, deoarece nu suntem bine informați in legătură cu tipurile de exerciții benefice pentru slăbit, antrenamentele cele mai eficiente în cazul în care dorim să dăm jos kilogramele in plus, sau metodele prin care nu ne abatem de la drum și nu ne pierdem motivația.

Iată o lista cu cinci elemente importante, de care trebuie să ținem cont atunci când facem sport și ne dorim să slăbim sănătos:

  1. Dacă faci doar antrenamente de tonifiere( pilates, yoga, etc), arzi aproximativ 144 de calorii in 50 de minute, ceea ce nu este mai mult decât în cazul unei plimbări lejere. Recomandarea noastră este să combini acest tip de antrenament cu un sport care îți crește ritmul inimii ceva mai mult, de exemplu, zumba, Tae Bo, fitball, Cardio Dance, Capoeira Aerobic etc.
  2. Studiile arată că dacă exersezi singur sunt șanse mai mari să încetezi să mai faci sport. Dacă nu ai o persoană care să-ți țină companie și cu care să te întreci, riști să îți pierzi interesul. De aceea, orele de grup te vor ajuta să te motiveze să nu renunți.
  3. Dacă lucrezi cu greutăți mari nu vei avea rezultatele dorite, de slăbire. Vei remarca cum kilogramele în plus se vor duce rapid dacă ridici greutăți mici de mai multe ori, sau lucrând doar cu greutatea proprie. Greutățile ridicate îți vor crește masa musculară, pe când greutățile mici te vor ajuta la arderea grăsimilor.
  4. Daca exersezi în acelșsi ritm. Este bine să combini perioadele în care faci sport la intensitate mare, maximă, cu cele de ușoară relaxare. De exemplu, încearcă să alternezi zilele în care lucrezi exercitii intense, de tip cardio, cu cele în care lucrezi exercitii de tonifiere și stretching. De exemplu, combină zilele cu antrenamente de cardio: Zumba, Tae bo, Fitball etc cu zilele în care lucrezi tonifiere: Pilates.
  5. Dacă cedezi foamei de dupa mișcare. Daca simți o senzație arzătoare de foame după ce ai fost la sala și cedezi tentației, nu ai facut nimic. Încearcă doar să guști ceva și să bei multă apă și vei vedea că treptat foamea se va diminua, iar celulita și kilogramele în plus se vor duce și ele.

Incearcă să ții cont de aceste sfaturi. O viata activă și o alimentație sănătoasă te vor ajuta să ajungi la kilogramele dorite.

Mult succes! Te așteptăm la sala de aerobic din București, zona Hala Traian, Piata Muncii – Next Door Fitness, suntem alături de tine să îți atingi obiectivele!

2018-11-21T15:01:10+00:00