• Antrenament de intensitate medie, cu exercitii de tonifiere, concentrate pe zona de abdomen si spate. Antrenamentul de pilates este recomandat daca doresti sa iti imbunatatesti postura si sa iti ameliorezi dureri de spate si musculare
  • La clasa de azi ai nevoie de urmatoarele accesorii: saltea
  • Antrenamentul de pilates se face cu picioarele goale sau cu sosete speciale – antiderapante
  • Exercitiile de pilates se fac cu abdomenul controlat si cu accent pe stabilitatea bazinului
  • Antrenamentul este destinat tuturor persoanelor, indiferent de vârstă sau gen. Totuși, dacă ești la început, nu forța mai mult decat nivelul la care simți că poti face exercitiile în siguranță
  • Antrenamentul este înregistrat și vei avea acces la înregistrare toată săptămâna viitoare în secțiunea LIVE ÎNREGISTRATE
  • Nu este obligatoriu sa dai acces video, insa recomandăm să faci acest lucru astfel încât instructorul să te poată vedea și să îți poată oferi recomandări, dacă este necesar
  • pass: n3xtdoor
days
hours
minutes
seconds

Details

Topic: PILATES cu Andreea – 20 Iulie
Hosted By: Next Door Fitness
Start: marți, iul. 20, 2021 07:00 PM
Duration: 1 hour 0 minutes
Current Timezone: Europe/Bucharest

Note: Countdown time is shown based on your local timezone.

Please login to join this meeting.