Cum să ai un stil de viață sănătos, fără să renunți la alimentele tale preferate? – Next Door Fitness

Cum să ai un stil de viață sănătos, fără să renunți la alimentele tale preferate?

Este în regulă să mănânci o prăjitură, este greșit să mănânci o prăjitură în fiecare zi. După această simplă frază se ghidează și articolul de astăzi.

Multe persoane evită să facă un pas către un stil de viață sănătos, pentru a pierde câteva kilograme sau pentru a-și transforma corpul din simplul fapt că ele știu din start că nu pot renunța la alimentele preferate și nu are niciun rost să facă ceva în această direcție pentru că oricum nu se vor ține de treabă pe termen lung.

Dacă și tu te-ai aflat sau te afli în această situație în care crezi că îți plac mult prea mult alimentele tale preferate astfel încât nu poți renunța ele, mă bucur să te anunț că te poți bucura de ele în continuare. Acum bucură-te de această veste bună și hai să mergem mai departe.

Dacă ești deschis/ă să citești în continuare, îți ofer 3 lucruri pe care să le faci, astfel încât să poți să-ți atingi obiectivele, fără să renunți la alimentele tale favorite.

               1. Adu alcalinitatea în corpul tău.

Dacă și tu:

  • Mănânci dulciuri sau produse bogate în zahăr;

  • Bei cafea, alcool, băuturi acidulate și dulci;

  • Mănânci produse prelucrate;

  • Mănânci mâncare gătită;

  • Mănânci carne;

  • Ai o viață stresantă;

  • Acumulezi apă în exces sau răcești des iarna.

Dacă și tu… te regăsești măcar în două idei, atunci hai să vezi mai departe ce înseamnă asta.

În marea lor majoritate, oamenii acumulează, datorită alimentației și poluării mediului cu prea multă aciditate.

Dacă se realizează o ardere deficitară a hranei, din cauza tulburărilor de metabolism, hrana se transformă în reziduuri acide, iar corpul prin transpirație, respirație și urină elimină o parte din aceste reziduuri, dar restul?

Restul sunt depozitate pe pereții vaselor de sânge și în țesuturi, iar pentru a trăi corpul are nevoie ca sângele și celulele corpului nostru să fie ușor alcaline.

Corpul va alege întotdeauna sănătatea, nu-i va păsa nicio secundă de ochii tăi frumoși și astfel face un compromis depozitând reziduurile acide într-o multitudine de locuri, învelindu-le într-un strat de grăsime, iar îngrășarea este implicit rezultatul necesității creării unui mediu de protejare.

Atunci când celulele corpului ajung la un pH de 6,8 deja apar primele simptome ale bolilor, iar la pH de 5,8 încep să se formeze celulele canceroase, de la pH de 3,5 corpul nu mai poate susține viața.

Atunci când corpul nostru este acid, cele mai comune afecțiuni sunt: inflamarea diferitelor organe și țesuturi, depuneri de grăsime, hipertensiune, colesterol, ciroza, ulcer, reumatism, constipație, diabet.

Bun, dar care este soluția?
Adu alcalinitatea în corpul tău. Te poți ajuta de apă alcalină, fructe și legume, alimente în stare crudă, legume verzi și verdețuri, etc. Despre aceste indicații, vorbim într-un alt articol.

Până atunci, ce legătură are asta cu alimentele tale preferate?

Atunci când corpul tău este alcalin, deși un produs acid este mult mai puternic decât un produs alcalin, este mult mai sănătos să ai un corp alcalin și uneori să te răsfeți cu alimentele tale preferate (care, de obicei, sunt acide) decât să ai un mediu acid și în continuare să te alimentezi cu hrană acidă.

       2. Echilibrul întotdeauna este câștigător

Știm cu toții că extremitățile ne pot afecta, indiferent de tipul lor. Din acest motiv, dacă ești omnivor, vegetarian sau raw-vegan, recomandarea mea este să fii mereu în echilibru cu alimentația ta.

Este foarte vizibil faptul că dacă în fiecare zi mănânci preparate fast-food, pe termen lung o să apară provocări în corpul tău, la fel și dacă alegi să consumi în fiecare zi un pahar de alcool.

Dacă acestea sunt alimentele tale favorite, este ok, dar treptat hai să facem un efort și să reduci din cantitatea consumă, pe urmă încearcă să rărești perioada de consum și tot așa cu pași mici, ajungem la destinație. Pentru asta este foarte important să ai setată o destinație, un obiectiv.

         3.  Chiar crezi că nu te poți abține?

Jacques Martel, în cartea sa „Cauzele subtile ale boliilor” ne spune că:
„Mâncarea reprezintă viața și are legătură cu plăcerea și cu o formă de bucurie de a trăi. Mâncarea îmi umple o nevoie fizică și emoțională, iar un exces de mâncare poate însemna că vreau să compensez, să am mai multă viață în mine, pentru că am nevoie să umblu un gol interior.”

Înainte să mănânci alimentul tău favorit, întreabă-te: de ce simt, cu adevărat, să mănânc asta?
Vei simți de multe ori că mănânci din obișnuință, vei simți efectiv că nu ai nevoie de acel aliment, dar ai un tipar care știe că îți face plăcere să îl mănânci, poate te-a supărat colega de birou și ai găsit repede o formă de relaxare.

Motivele variază, găsește-l pe al tău și vezi dacă, cu adevărat, vrei să faci asta.

După cum îmi place mie să spun, provocarea nu este să știi, provocarea este să aplici și să rămâi motivat pe termen lung.

Testează, documentează-te și vezi cum îți poți ajuta corpul, cum te poți ajuta pe tine.

Mă bucur să fiu aici lângă tine, să pot să te ajut.

Numele meu este Maria-Raluca Huluță sunt tehnician nutriționist, pasionată de un stil de viață sănătos.
Iubesc oamenii și sunt aici pentru a merge împreună cu tine în călătoria către obiectivele tale legate de un stil de viață sănătos.
Dacă vrei să discutăm mai multe, te invit la Next Door Fitness să ne cunoaștem, poți programa o consultație de nutriție în cadrul clubului.

Află mai multe despre activitatea mea, pe Facebook și pe Instagram.

2019-05-13T16:58:02+00:00