Antrenamente de Grup 2018-11-26T17:12:10+00:00

Project Description

Antrenamente de grup

  • Zumba (cardio, intensitate medie)

Zumba este programul de aerobic care reușește să spargă tiparele. După doar câteva ședințe vei observa o schimbare în viața ta, deoarece după fiecare ora de Zumba Aerobic la care participi te încarci cu energie și poftă de viață.
Zumba a pornit dintr-un mic studio din Statele Unite și s-a transformat peste noapte într-un fenomen de amploare internațională, cu milioane de fani în întreaga lume. Ritmurile frenetice, muzica distractivă, mișcarile provocatoare, pașii de dans combinați cu exerciții de tonifiere te vor transforma și pe tine țn fan! Cu Zumba te vei încarca cu energie, vei elimina kilogramele în plus și vei învața coregrafii distractive la cele mai în vog melodii.

Kilogramele vor dispărea – la fiecare ședință se ard până la 600 de calorii – iar tu nici nu vei simți cum trec cele 50 de minute alocate fiecărei ședințe de Zumba Aerobic: distracția, mișcările intense de dans și ritmul alert nu îți vor da ocazia să te plictisești. Mai mult, vei deprinde mișcări specifice unor diverse stiluri de dans: salsa, cumbia, merengue, bachata, reggaeton, rock’n’roll si chiar hip-hop!

  • Pilates (tonifiere, postural, intensitate medie)

Pilates reprezintă un sistem de exercitii fizice dezvoltat la ănceputul secolului XX de către Joseph Pilates în Germania. Pilates este un mod revoluționar de a face exerciții pentru minte și trup, cu el vei reusi să ajungi la rezultatele dorite în cel mai scurt timp. Pilates te va ajuta să adopți o postură corectă și elegantă datorită mișcărilor grațioase, care nu necesită un efort susținut ca în cazul exercițiilor cardio.

Pilates lucrează cu trupul și sufletul! Vei observa că devii conștient de modul în care corpul tău se mișcă și functionează. Cu Pilates reușești să îți controlezi respirația, astfel încât vei putea executa misșcările la capacitate maximă. Controlul asupra propriului corp și respirația corectă te vor ajuta să faci fața stresului cotidian cu zâmbetul pe buze!

Practicând exercițiile de Pilates corpul tău va fi cu adevărat tonifiat, vei avea abdomen plat și picioare suple.
Exercitiile sunt executate în diverse poziții – întins sau în picioare – au o intensitate moderată, așadar poți practica Pilates fără să ai o pregătire prealabilă. Mai mult, acest program te poate ajuta dacă ai probleme cu spatele sau cu articulațiile (în acest caz, este recomandat sa ai acordul medicului tău) .

  • MixWorkout (cardio, tonifiere, intensitate ridicată)

MixWorkout este un antrenament intens, potrivit pentru cei care își doresc să se auto-depășească! La Mix Workout alternezi exercițiile de tip cardio cu exercițiile de tonifiere, lucrezi cu greutăți, bara de greutăți, gantere și alte accesorii, combini exerciții de tip funcțional, exerciții de tip HIT (high Intensity) cu exerciții la sol.

Acest antrenament este potrivit dacă îți dorești să slăbești și să îți îmbunătățești condiția fizică. Vino cu consecvență și vei observa rezultatele în cel mai scurt timp. Mai mult, un alt beneficiu mportant este faptul ca îți vei îmbunătăți rata metabolică, corpul tău va deveni mai alert, vei elimina probleme la nivel digestiv, retenție de apă, circulația.

  • Corex (antrenament tonifiere, intensitate medie spre ridicată)

Corex este un antrenament de intensitate medie spre ridicată, la care se lucrează partea de core – abdomen, spate, talie. Exercițiile sunt executate la saltea, pe muzica alertă, antrenantă. Beneficiile se resimt în doar câteva săptămâni, vei observa ca vei căpăta mai multă forță in abdomen, vei putea să execuți mișcările cu mai multă lejeritate, se va tonifia partea de abdomen, se micșorează dimensiunile și se rduce stratul de țesut adipos din zona abdomenului.

Mai mult, la clasa de Corex se lucrează și zona de spate și talie, ceea ce înseamnă ca durerile de spate se vor diminua.

  • Functional (cardio, tonifiere, intensitate medie spre ridicată)

Functional este o clasă de tip cardio, însă și cu exercitii de tonifiere, de intensitate medie spre ridicată, la care se lucrează toate grupele musculare.

Clasa de Functional reprezintă o reinterpretare a claselor clasice de aerobic, la care se renunță la greutățile foarte mari, accentul se pune pe greutatea propriului corp, adăugându-se, după caz, mici accesorii specifice: bară, gantere, mingea de fitball.

Exercitiile sunt preluate din mișcările cotidiene, antrenamentul functional fiind unul care te ajuta să îndeplinești cu succes mișcările de zi cu zi.

Beneficiile antrenamentului Functional: îmbunătățirea sistemelor aerobe și anaerobe, previne accidentările prin îmbunătățirea musculaturii întregului corp, te ajută să slăbești, te ajută să tonifici, elimini toxinele din organism, obții forță, putere, viteză, echilibru, elimini stresul cotidian

  • Yogalates (tonifiere, stretching, postural, intensitate medie)

Yogalates reprezinta un concept revoluționar în materie de mișcare, însumând exerciții combinate din antrenamentele deja celebre: Yoga și Pilates. La clasa de Yogalates vei găsi echilibrul perfect intre exercițiile de meditație, respirație, echilibru, control și tonifiere.

Clasa de Yogalates te va surprinde cu elemente de meditație, preluate din Yoga, și elemente de tonifiere, echilibru, mobilitate, preluate din Pilates.

Yogalates este un mod foarte bun de a elimina stresul acumulat, dar și pentru a obține o condiție fizică bună.

Yogalates este recomandat tuturor, indiferent de gradul de pregătire fizică: poți fi la început sau deja practicant de sport, Yogalates te va ajuta să adaugi echilibru în viața ta. Muzica relaxantă, exercițiile preluate din Yoga și Pilates și atmosfera de la clasa de Yogalates te vor ajută să te încarci cu energie pozitivă și să capeți un corp tonifiat armonios.

Beneficiile antrenamentului de Yogalates: Te eliberează de stres, îți creşte forța şi flexibilitatea corpului, iti dezvoltă echilibrul, te scapă de unele forme de dureri de spate sau articulare, creşte nivelul de energie, este foarte relaxant, tonifiază corpul armonios.

Clasa de Yogalates de la Next Door Fitness, te va ajuta să elimini toxinele din organism și ți se va revigora întregul corp.

  • PUMP (tonifiere, forță, intensitate medie spre ridicată)

PUMP este un antrenament la care se lucrează exercitii de tonifiere cu greutăți medii și repetări mai multe. În urma antrenamentului PUMP scapi de grăsime si câștigi forță și condiție fizică.

Exercițiile de la clasa de PUMP sunt structurate astfel încât vei lucra intens toate grupele musculare.

Muzica antrenantă, exercițiile combinate si intensitățile diferite, care alternează, te vor ajuta să lucrezi pe tot parcursul clasei și să obții rezultatele dorite.

  • Step & Tone (cardio, tonifiere, intensitate medie spre ridicata)

Step & Tone – antrenament vedetă pentru cei mai împătimiți în aerobic, însă și pentru cei care sunt la început. Step este un antrenament clasic de aerobic, care pe parcurs s-a dezvoltat în partea de Dance ( Step Coregrafie ) sau în partea de tonifiere ( Step & Tone ). Indiferent de genul pe care il preferi, orele de Step Aerobic sunt antrenante, eficiente și extrem de energice.

Step & Tone este un antrenament de aerobic ce folosește ca accesoriu banca stepper. Exercitiile pe stepper, cu stepper aduc un plus de dificultate orei de Step & Tone. Combinațiile de pași, ritmul cardio și exercițiile pe stepper conduc la un plus de adrenalină și te captivează de la primele mișcări.

Cu antrenamentul de Step & Tone lucrezi cu accent mai mult trenul inferior: picioare, coapse si abdomen. De asemenea, simți cum lucrează si fesierii. Exercitiile de la ora de Step & Tone sunt sigure pentru articulații și genunchi, iar ritmul alert duce la un număr ridicat de calorii – slăbești și te tonifiezi, sigur și rapid!

  • Strong by Zumba (cardio, intensitate ridicata)

STRONG by Zumba® este primul program HIT (High Intensity Training) produs de Zumba Fitness. Spre deosebire de programul de Zumba, antrenamentul Strong  nu este bazat pe dans. Antrenamentele STRONG by Zumba® sunt împărțite în încălzire, trei părți de antrenament de tip cardio de intensități care cresc progresiv, urmând o parte de antrenament pe saltea care se concentrează abdomen și spate și revenirea după efort. STRONG by Zumba® aduce ceva nou in materie de fitness, pentru că muzica este creată special pentru exercitiile clasei.  STRONG by Zumba® sincronizeaza fiecare mișcare cu un accent muzical, nu vei simti cum trece timpul și vei fi în permanență conectat la antrenament/

  • KettleBell Workout (cardio, tonifiere, intensitate ridicată)

Kettlebell Workout este un antrenament intens și complex, la care vei simți cum lucrezi fiecare grupă musculară, punând accent pe abdomen, spate, fesier dar și pe brate! Practicând Kettlebell Workout vei pierde in greutate, tonifici și obții o conditie fizică excelentă.

Kettlebell este o greutate cu o formă asemanatoare unei poșete, greutatea este prevăzuta cu un maner care permite prinderea cu ușurință și executarea exercitiilor într-un mod facil.

Antrenamentul de Kettlebell Workout este recomandat tuturor persoanelor, accesoriile  kettlebell sunt de diferite greutăți, putând să optezi pentru greutăți mai ușoare sau mai mari, în funcție de condiția ta fizică. Vino la KetlleBell Workout la sala de aerobic Next Door Fitness din Bucuresti.

  • Total Body Workout (cardio, tonifiere, intensitate medie spre ridicată)

Total Body Workout este un antrenament care lucrează intens zona coapselor, fesieri și abdomen. Exercițiile de tonifiere, alternate cu exercițiile cardio, special concepute și ombinate, te vor ajuta să obții cea mai bună formă a ta!

Total Body Workout te ajută să scapi de celulită, să obții un fesier tonifiat și să elimini de grăsimea de pe abdomen. De asemenea, vei lucra și brațele și spatele.

Exercițiile se execută cu greutatea proprie dar și cu greutăți, gantere, elastice și alte accesorii pe care le găsești în sala Next Door Fitness.

  • Fitball (cardio, tonifiere, intensitatea ridicata)

Fitball reprezintă un nou program de aerobic, foarte distractiv, care te ajută în lupta cu kilogramele și să capeți un tonus excelent. Cu ajutorul programului de Fitball îți vei antrena toate grupele musculare și vei obține rezultate remarcabile: îți vei tonifia corpul, vei elimina kilogramele în plus și vei căpăta un tonus excelent.

Programul de Fitball Aerobic se bazează pe exerciții executate cu ajutorul unei mingi speciale. Fiecare ședință are o durată medie de 50 de minute, însă nu vei simți când trece timpul, nici rutina specifică orelor de aerobic clasic.
Beneficiile Fitball-ului sunt numeroase și le vei resimți și tu chiar după prima lună: arderea rapidă a grăsimilor, tonifierea abdominală, tonifierea mușchilor spatelui, îmbunătățirea echilibrului și coordonării, creșterea fexibilității, creșterea tonusului muscular, combaterea celulitei.

Mingea specială folosită la programul de Fitball te va ajuta să adopți o postură corectă in efectuarea mișcărilor specifice acestui antrenament fizic. Exercițiile clasice pentru abdomen, brațe, picioare și fesieri vor fi inlocuite cu succes de către exercițiile programului Fitball.

  • Step Workout (cardio, tonifiere, intensitate medie spre ridicată)

Antrenamentul de Step Workout este antrenament de tip aerob, la care se lucrează intens exerciții de cardio în prima parte a clasei, urmate de exerciții de tonifiere pentru abdomen și fesier, în a doua parte a clasei. Accesoriile folosite sunt stepper, gantere sau bara de greutăți, pentru un antrenament intens.

Step  Workout pune accent în primul rând pe coapse, abdomen, fesier dar și brate, exercitiile sunt intense și cu rezultate la nivel de: kilograme în minus, eliminarea celulitei, tonifiere musculară.

  • Group Workout (cardio, tonifiere, intensitate ridicată)

Group Workout este un antrenament la care lucrezi toate grupele musculare, cu accesorii precum: gantere. bara de greutăți, stepper. Instructorul este atent la fiecare cursant în parte, exercițiile fiind intense și foarte eficiente. Lucrezi intens pe exercitii de tip cardio, HIT ( High Intensity) și combini cu exercitii la sol.

Rezultatul: slăbești, tonifici musculatura, îmbunătățești conditia fizică generală.

  • Functional Step (cardio, tonifiere, intensitate medie spre ridicată)

Functional Step este un antrenament de step în care se adaugă elemente de tip functional, exerciții care se lucrează pe diferite nivele de înălțime, în picioare, fandare, la sol. Intensitatea crescută este dată și de exercițiile de coordonare.

La Functional Step se lucrează exerciții cardio și de tonifiere, se pune accent pe: fesier, core, abdomen, coapse.