0740.405.650

JUMP! Trambuline

Jump – Antrenament Cardio cu Trambuline

Jump! Trambuline este cel mai nou antrenament de tip cardio de la sala de aerobic din sectorul 2, Next Door Fitness, antrenament care se executa pe baza sariturilor la minitrambulina. Acest antrenament este foarte distractiv si reprezinta cel mai placut mod de a face sport, fiind totodata si un antrenament eficient pentru intregul corp, la care se lucreaza toate grupele musculare.

 

 


                     

Antrenamentul cardio de tip rebound, JUMP! are numeroase beneficii, printre care amintim:

- Exercitiile la trambulina obliga organismul sa lucreze intens, toate celulele consuma energie in acelasi timp, lucru care inseamna ca arzi calorii de 10 ori mai rapid decat daca mergi  pe jos, chiar de 3 ori mai rapid decat alergarea

- Antrenamentul pe trambulina JUMP! te ajuta sa obtii o postura corecta, verticala, iar discurile intervertebrale sunt protejate, deoarece impulsul socului de contact este preluat de plasa trambulinei

- Sariturile la trambulina ajuta circulatia limfatica, este demonstrat faptul ca refluxul limfatic este de pana la 4 ori mai rapid cand faci sarituri la trambulina, decat la oricare alt tip de miscare

- Ajuta la imbunatatirea raportului muschi-grasimi, prin echilibrarea raportului chimic al corpului

- Prin stimularea tesutului neuromuscular, antrenamentul JUMP ne ajuta sa avem o minte mai limpede si o gandire mai agera

- Creste capacitatea respiratorie si rezistenta la efort

- Protejeaza articulatiile

- Te ajuta sa previi aparitia varicelor

- Probleme cardiace se pot ameliora

- Sariturile pe mini trambulina te ajuta sa imbunatatesti timpul de refacere dupa efort, ceea ce inseamna ca dupa ce termini antrenamentul, organismul tau inca mai arde calorii

- Scade nivelul de colesterol si trigliceride

- Imbunatateste digestia

- Te ajuta sa te relaxezi si sa iti reglezi somnul

- Creste autocontrolul si echilibrul

- Amelioreaza durerile de gat, spate, cap, dureri cauzate de lipsa exercitiului fizic

- Incetineste procesul de imbatranire

 


Ora de Jump! Trambuline – are la baza pasi de aerobic, executati pe trambulina. Pasii pot fi pusi in coregrafie, mai mult sau mai putin complexa, insa se lucreaza toata musculature corpului, execitiile fiind extreme de sigure pentru organism, deoarece trambulina retine aproximativ 80% din socul impactului pe plasa.

Antrenamentul Jump este structurat in 3 parti:

          - Incalzire la sol

          - Partea cardio – pe trambulina, exercitii de acomodare urmate de exercitii mai intense

          - Partea de cool down si stretching, exercitii de tonifiere si de stretching

 


Jump! se executa pe trambuline cu diametrul de 120 cm, foarte sigure pentru utilizator. Trambulina suporta o greutate de pana la 150 kg, iar sariturile pe trambulina sunt eficiente si sigure pentru tine.

 

La sala de aerobic din sectorul 2, Next Door Fitness, orele de Jump!-Trambuline sunt tinute de 3 instructori, astfel incat tu poti alege stilul care ti se potriveste! Vino sa ii cunosti!

Marti, ora 20.30, JUMP! cu Yoz

Joi, ora 17.30, JUMP! cu Andreea E.


Consulta programul, alege-ti grupa la care vrei sa vii, tipul de abonament  care ti se potriveste si inscrie-te! 

 


Next Door Fitness

Adresa: Popa Nan, 82, et 1 - intrarea prin stanga cladirii, dupa bariera, prima usa pe dreapta

Telefon: 0740.405.650

 

E-mail: contact@nextdoorfitness.ro