0787.327.196

Rezultate cu Pilates - ideal pentru trup si suflet

Pilates este un antrenament "veteran", inventat de Joseph Pilates la inceputul secolului XX, care a capatat tot mai multa popularitate datorita miscarilor  relativ simple, sistemului integrator si a rezultatelor vizibile chiar dupa primele sedinte, atat la nivel de postura, dimensiuni dar si la nivel mental.

 

Avand la baza tehnici preluate din yoga, Pilates este un antrenament pe cat de solicitant, pe atat de relaxant.

 

Unul dintre principiile aplicate la antrenamentul Pilates este lucrul cu balansul si  echilibrul, care determina intarirea musculaturii spatelui si a abdomenului. Astfel incat, la exercitiile Pilates iti vei lucra involuntar si spatele si abdomenul - iti corectezi postura si diferite probleme cu spatele, iar abdomenul se va contura armonios, fara a apela la clasicele exercitii de abdomen, care poate ca nu iti ies intotdeauna.

Un alt element specific clasei de Pilates consta in controlarea respiratiei si invatarea tehnicilor de inspiratie - expiratie care te vor ajuta sa sustii un efort intens pe o perioada indelungata.

 

Beneficiile fizice practicarii antrenamentului Pilates sunt multe:

- creste capacitatea plamanilor cu ajutorul respiratiilor adanci

- imbunatateste circulatia sangelui

- flexibilitate si mobilitate sporita

- corectarea posturii corporale

- cresterea densitatii oaselor

- sanatatea articulatiilor

 

La nivel de beneficii mentale, Pilates iti ofera:

- reducerea stresului

- autocunoastere

- sentiment general de bine

- energie sporita

- capacitatea mentala crescuta

 

Aceste exercitii de Pilates pot fi executate de orice persoana si la orice varsta. Se recomanda si persoanelor cu probleme ale coloanei vertebrale, picioarelor, etc. Principiul acestora sta in concentrarea pe „forta interioara” care se afla, dupa spusele creatorului acestui curent, in zona dintre buric si osul pubian.

Exercitiile se executa lent, cu accent pe constientizarea tuturor miscarilor si a respiratiei. Rezultatele devin vizibile in decurs de 3-4 saptamani, chiar mai repede daca se respecta si o dieta echilibrata, usor hipocalorica. 

 

Vei observa o remodelare placuta a corpului - tonifierea abdomenului, imbunatatirea formei picioarelor in general si ameliorarea aspectului zonelor cu probleme – fese si coapse – si nu in ultimul rand, reducerea celulitei.

 

Pilates este o metoda folosita de multi ani de catre numeroase persoane publice, vedete de cinema sau de televiziune, dansatori celebri sau sportivi de performanta. Abia recent aceasta metoda a inceput sa fie adaptata si publicului larg. Mai mult chiar, unele tehnici sunt folosite in terapia fizica si de reabilitare deoarece pot ajuta pacientii sa revina la puterea, concentrarea si balansul de care au nevoie.

 

Pilates se concentreaza mai mult pe interactiunea dintre corp si minte si duce la cresterea activitatii creierului. Pilates este un program de exercitii care lucreaza cu mintea si corpul dar, spre deosebire de yoga, tai chi sau zen, nu are si un element spiritual.

 

Pilates poti practica la sala de aerobic din Bucuresti - sector 3 -Next Door Fitness. Aici, la Next Door Fitness, grija si atentia oferita fiecarui participant la clase se reflecta in multumirea clientilor salii.

 

              

 

La sala de aerobic  Next Door Fitness din Bucuresti, din zona Piata Muncii - Piata Unirii, ai posibilitatea sa alegi dintr-o multitudine de antrenamente, in functie de stilul pe care il preferi.

Noua sala Next Door Fitness este spatioasa, clubul se desfasoara pe o suprafata de 300 mp, in care exista sala principala de peste 100 mp - dedicata antrenamentelor de grup, sala antrenamentelor particulare, sala de masaj, dusuri, vestiare si sala de asteptare-receptie.

 


Next Door Fitness

Adresa: Popa Nan, 82, et 1 - intrarea prin stanga cladirii, dupa bariera, prima usa pe dreapta

Telefon: 0787.327.196

 

E-mail: contact@nextdoorfitness.ro