0787.327.196

De ce nu slabim cand facem sport?

Inainte de a incepe sa faci sport, este important sa ai bine definit motivul pentru care te apuci de antrenamente: intretinere, tonifiere sau slabire. 

Odata stiu motivul, trebuie sa te documentezi sa vezi ce tipuri de antrenamente iti sunt potrivite si care te vor ajuta in atingerea obiectivului tau.

De foarte multe ori apare intrebarea : " De ce nu slabim cand facem sport?", deoarece nu suntem bine informati in legatura cu tipurile de exercitii benefice pentru slabit, antrenamentele cele mai eficiente in cazul in care dorim sa dam jos kilogramele in plus, sau metodele prin care nu ne abatem de la drum si nu ne pierdem motivatia.

Iata o lista cu cinci elemente importante, de care trebuie sa tinem cont atunci cand facem sport si ne dorim sa slabim sanatos:

 

1. Daca faci doar antrenamente de tonifiere( pilates, yoga, etc), arzi aproximativ 144 de calorii in 50 de minute, ceea ce nu este mai mult decat in cazul unei plimbari lejere. Recomandarea noastra este sa  combini acest tip de antrenament  cu un sport care iti creste ritmul inimii ceva mai mult, de exemplu, zumba, Tae Bo, fitball, Cardio Dance, Capoeira Aerobic etc.

 

2.  Studiile arata ca daca exersezi singura sunt sanse mai mari sa incetezi sa mai faci sport. Daca nu ai o persoana care sa-ti tina companie si cu care sa te intreci, risti sa iti pierzi interesul. De aceea, orele de grup te vor ajuta sa te motiveze sa nu renunti.

 

3. Daca lucrezi cu greutati mari nu vei avea rezultatele dorite, de slabire. Vei remarca cum kilogramele in plus se vor duce rapid daca ridici greutati mici de mai multe ori, sau lucrand doar cu greutatea proprie. Greutatile ridicate iti vor  creste masa musculara, pe cand greutatile mici te vor ajuta la arderea grasimilor.

 

4. Daca exersezi in acelasi ritm. Este bine sa combini perioadele in care faci sport la intensitate mare, maxima, cu cele de usoara relaxare. De exemplu, incearca sa alternezi zilele in care lucrezi exercitii intense, de tip cardio, cu cele in care lucrezi exercitii de tonifiere si stretching. De exemplu, combina zilele cu antrenamente de cardio: Zumba, Tae bo, Fitball etc cu zilele in care lucrezi tonifiere: Pilates.

 

5. Daca cedezi foamei de dupa miscare. Daca simti o senzatie arzatoare de foame dupa ce ai fost la sala si cedezi tentatiei, nu ai facut nimic. Incearca doar sa gusti ceva si sa bei multa apasi vei vedea ca treptat foamea se va diminua, iar celulita si kilogramele in plus se vor duce si ele.

 

Incearca sa tii cont de aceste sfaturi. O viata activa si o alimentatie sanatoasa te vor ajuta sa ajungi la kilogramele dorite.

 

Mult succes!

 

 


Next Door Fitness

Adresa: Popa Nan, 82, et 1 - intrarea prin stanga cladirii, dupa bariera, prima usa pe dreapta

Telefon: 0787.327.196

E-mail: contact@nextdoorfitness.ro