0787.327.196

Antrenamentele cu propria greutate - pro sau contra?

Antrenamentele cu propria greutate inseamna sa executi exercitii fara a te ajuta de aparate de fitness sofisticate, care in unele cazuri sunt si inefciente si periculoase, ci doar de propriul corp.

Asta inseamna ca lucrand cu propria greutate, iti ajustezi intensitatea favorabila si masa care este sustinuta in mod corect de organism. 

Dat fiind ca industria fitness-ului evolueaza rapid, exista multe tentatii si aparate minune care iti promit rezultate imediate si garantate. Insa adevarul este ca pentru un antrenament eficient, intens nu ai nevoie de mai mult decat poti duce, nu ai nevoie decat de propria ta greutate.

Executand exercitii cu propria greutate, reusesti sa activezi toate grupele musculare, lucrand astfel intens si eficient, oriunde si oricand, caci un avantaj al acestor antrenamente il reprezinta si faptul ca nu ai nevoie decat de...motivatie! Nu ai nevoie de aparate, gantere, mingi sau alte accesorii de fitness, iti trebuie doar o rutina corecta de exercitii si 2 metri patrati.

 

Antrenamentele cu propria greutate au multe avantaje si beneficii, insa prima data va prezentam caracteristicele lor:

intensitate ajustabila - in functie de cat de pregatiteste organismul tau, poti creste intensitatea antrenamentelor de la o sesiune la alta

ritm cardiac - ridicat, care te va ajuta sa arzi caloriile si sa dai jos kilogramele in plus

- rezistenta la efort - vei remarca cum corpul tau va capata o rezistenta mai mare, chiar dupa primele sesiuni de antrenamente

 

Beneficiile antrenamentelor cu propria greutate

te poti antrena oricand, oriunde, nu ai nevoie de aparate speciale

- exista risc minim de accidentare, mai ales daca ai un instructor care sa te invete in prealabil posturile si mecanica exercitiilor

- lucreaza toate grupele musculare

se defineste in mod natural musculatura, vei deveni mai suplu si cu un corp armonios

previi eventuale boli cardiovasculare

dai jos kilogramele in plus

diversitate - nu exista riscul sa te plictisesti, deoarece ai nenumarate si variate tipuri de exercitii pe care le poti face

- facute in sali de sport, exercitiile cu propria greutate sunt o foarte buna alternativa a sesiunilor monotone de exercitii, plus ca gasesti oameni cu care poti interactiona, care iti impartasesc pasiunile

 

Bineinteles, lista poate continua, insa ce e de retinut este ca antrenamentele cu propria greutate sunt sigure, eficiente, diversificate, te ajuta sa slabesti, sa capeti o forma fizica excelenta si le poti face oriunde, in salile de sport specializate, in salile de forta, acasa, in parc, in delegatii sau in concedii.

 

Exista antrenamente care s-au dezvoltat si au capatat tot mai multa popularitate, deoarece clientii au simtit beneficiile acestora. Printre ele amintim PilatesTotal ToningCardio Abs WorkoutTae Bo sau antrenamentele particulare - Personal Training

Toate aceste antrenamente, plus multe altele, instructori specializati si personal calificat vei gasi la sala de sport Next Door Fitness din Bucuresti, zona Piata Muncii.

La sala de aerobic  Next Door Fitness din Bucuresti, din zona Piata Muncii - Piata Unirii, ai posibilitatea sa alegi dintr-o multitudine de antrenamente, in functie de stilul pe care il preferi.

Noua sala Next Door Fitness este spatioasa, clubul se desfasoara pe o suprafata de 300 mp, in care exista sala principala de peste 100 mp - dedicata antrenamentelor de grup, sala antrenamentelor particulare, sala de masaj, dusuri, vestiare si sala de asteptare-receptie.

 


Next Door Fitness

Adresa: Popa Nan, 82, et 1 - intrarea prin stanga cladirii, dupa bariera, prima usa pe dreapta

Telefon: 0787.327.196

 

E-mail: contact@nextdoorfitness.ro