0787.327.196

10 motive pentru care trebuie sa faci CARDIO

Indiferent de varsta, greutate sau conditie fizica, exercitiile de tip cardio (adaptate nivelului tau de pregatire fizica) sunt excelente. Corpul tau se adapteaza exercitiilor de tip cardio, denumite si aerobice, si tu te vei simti mai bine, mai tonifiat si mai suplu.

Pe durata exercitiilor de tip cardio, se activeaza importante grupe musculare, iar corpul tau va reactiona imediat; vei incepe sa respiri mai repede si mai in profunzime, asta inseamna ca nivelul de oxigen transportat in organism va creste. De asemenea, se vor elibera endorfinele, cunoscute si drept analgezice naturale si cele responsabile pentru starea generala de bine a organismului.

 

Exercitiile aerobice te vor ajuta sa:

1. Tii sub control greutatea: combinate cu un regim alimentar adecvat, exercitiile de tip cardio te vor ajuta sa dai jos kilogramele in plus si sa te mentii la o greutate ideala

2. Cresti rezistenta si nivelul de energie: desi pe termen scurt te poti simti obosit cand practici exercitiile de tip cardio, pe termen lung vei remarca cum corpul tau este mai tonic, tu esti plin de energie si pofta de viata

3. Tii la distanta bolile virale: exercitiile de tip cardio sau aerobice te vor ajuta sa iti intaresti sistemul imunitar, asta inseamna ca vei fi mai putin afectat de bolile de sezon, precum raceala sau gripa

4. Reduci riscurile de sanatate: pe termen lung, participarea la clasele de aerobic te fereste de boli precum: obezitate, boli de inima, diabet, infarct, chiar si cancer. Mai mult, exercitiile usoare de tip cardio, precum walking (plimbari lungi) sau jogging usor pot reduce riscul de osteoporoza.

5. Tii sub control boli cronice: exercitiile de tip aerobic te vor ajuta sa tii sub control presiunea arteriala si glicemia

6. Reduci nivelul colesterolului rau LDL si sa cresti nivelul colesterolului bun HDL

7. Inlaturi depresia: practicand sport in mod regulat, in special antrenamente de tip  cardio, te vei simti mai fericit, mai relaxat si mai optimist

8. Fii activ si independent, indiferent de varsta: S-a demonstrat stiintific faptul ca persoanele active fizic au mai putine probleme articulare, odata ce inainteaza in varsta

9. Traiesti mai mult: exercitiile fizice te vor ajuta sa tii la distanta eventuale probleme fizice, imbunatatind calitatea vietii, fapt ce conduce la o speranta de viata ridicata

10. Ai randament la munca: 30 minute de exercitii cardio, efectuate de 3 ori pe spatamana, te vor ajuta sa ai mintea limpede, sa reduci stresul si sa te concentrezi mai bine. 

 

Acestea sunt doar cateva din beneficiile practicarii exercitiilor de tip aerobic: de la activitati in aer liber la cele de group fitness din salile de aerobic. In functie de ce iti place sa faci, alege sa fii sanatos si activ!

 

La sala de aerobic Next Door Fitness, situata in zona Piata Muncii, Piata Unirii, pe strada Popa Nan, 82 - langa Universitatea Hyperion, poti alege din peste 20 tipuri de antrenamente, diferite ca structura si stil: daca iti place sa dansezi, te poti antrena la clase precum Zumba sau Dance Time, daca iti plac exercitiile clasice, poti participa la clase de aerobic clasic, sau daca iti plac antrenamentele inedite, poti alege intre FitballTone Up!, Cardio Abs si multe altele!

 

Te asteptam sa ne faci o vizita pentru mai multe informatii, sau sa ne contactezi telefonic: 0787.327.196 sau pe e-mail: contact@nextdoorfitness.ro 

 

 

 

 


Next Door Fitness

Adresa: Popa Nan, 82, et 1 - intrarea prin stanga cladirii, dupa bariera, prima usa pe dreapta

Telefon: 0787.327.196

E-mail: contact@nextdoorfitness.ro