Antrenamentele cu propria greutate – pro sau contra? – Next Door Fitness

Antrenamentele cu propria greutate – pro sau contra?

Antrenamentele cu propria greutate înseamnă să execuți exerciții fără a te ajuta de aparate de fitness sofisticate, care în unele cazuri sunt și ineficiente și periculoase, ci doar de propriul corp.

Asta înseamnă că lucrând cu propria greutate, îți ajustezi intensitatea favorabilă și masa care este susținută în mod corect de organism.

Dat fiind că industria fitness-ului evoluează rapid, există multe tentații și aparate minune care îți promit rezultate imediate și garantate. Însă adevărul este că pentru un antrenament eficient, intens nu ai nevoie de mai mult decât poți duce, nu ai nevoie decât de propria ta greutate.

Executând exerciții cu propria greutate, reușești să activezi toate grupele musculare, lucrând astfel intens și eficient, oriunde și oricând, căci un avantaj al acestor antrenamente îl reprezintă și faptul ca nu ai nevoie decât de…motivație! Nu ai nevoie de aparate, gantere, mingi sau alte accesorii de fitness, îți trebuie doar o rutină corecta de exercitii și 2 metri pătrați.

Antrenamentele cu propria greutate au multe avantaje și beneficii, însă prima dată vă prezentăm caracteristicele lor:
  • intensitate ajustabilă – în funcție de cât de pregătit este organismul tău, poți crește intensitatea antrenamentelor de la o sesiune la alta
  • ritm cardiac – ridicat, care te va ajuta să arzi caloriile și să dai jos kilogramele în plus
  • rezistență la efort – vei remarca cum corpul tău va căpăta o rezistență mai mare, chiar după primele sesiuni de antrenamente
Beneficiile antrenamentelor cu propria greutate
  • te poți antrena oricând, oriunde, nu ai nevoie de aparate speciale
  • există risc minim de accidentare, mai ales dacă ai un instructor care să te învețe în prealabil posturile și mecanica exercițiilor
  • lucrează toate grupele musculare
  • se definește în mod natural musculatura, vei deveni mai suplu și cu un corp armonios
  • previi eventuale boli cardiovasculare
  • dai jos kilogramele în plus
  • diversitate – nu exista riscul să te plictisești, deoarece ai nenumărate și variate tipuri de exerciții pe care le poți face
  • făcute în săli de sport, exercițiile cu propria greutate sunt o foarte bună alternativă a sesiunilor monotone de exerciții, plus că găsești oameni cu care poți interacționa, care îți împărtășesc pasiunile

Bineînțeles, lista poate continua, însă ce e de reținut este că antrenamentele cu propria greutate sunt sigure, eficiente, diversificate, te ajută să slăbști, sî capeți o formă fizică excelentă și le poți face oriunde, în sălile de sport specializate, în sălile de forță, acasă, în parc, în delegații sau în concedii.

Exista antrenamente care s-au dezvoltat și au căpătat tot mai multă popularitate, deoarece clienții au simțit beneficiile acestora. Printre ele amintim Pilates, Cardio Tone, Corex, Functional sau antrenamentele particulare – Personal Training.

La sala de aerobic Next Door Fitness din Bucuresti, din zona Piața Muncii – Piața Unirii, ai posibilitatea să alegi dintr-o multitudine de antrenamente, în funcție de stilul pe care îl preferi.

Sala Next Door Fitness este spațioasă, clubul se desfășoară pe o suprafață de 250 mp, în care există sala principală de peste 100 mp – dedicată antrenamentelor de grup, sala antrenamentelor particulare, sala de masaj, dușuri, vestiare și sala de așteptare -receptie.

2018-11-21T15:30:11+00:00